17. oktober 2010
17.00 – 18.00

Stegn se

Stegnar, upam, da veš, kaj delaš! Si pripravljena? Si nahranila svojega mačka? Spij zadnji viski, pokadi zadnjo cigareto, preberi zadnjo pravljico svoji hčerki, povej njenemu očetu tisto, kar lahko pove samo zadnji stavek ... In premisli, katera glasba bo tvoja zadnja glasba. Zdaj ti odločaš o tem, kar boš naredila, kako boš to naredila in zakaj boš to naredila. Stegnar, zdaj si ti edino merilo tega, kar delaš. Zdaj si ti edina nit, ki lahko poveže vse skupaj. Stegnar, če boš samo lajala cinične pripombe in bruhala sarkastični smeh, potem raje zapri gobec. Nočem te poslušati, nočem te gledati, nočem te poznati. Naredi mi uslugo in končaj, preden sploh začneš. Stegn se!

Koncept: Katarina Stegnar, Bojan Jablanovec; Asistenca: Nataša Živković, Uroš Kaurin, Boris Kadin; Izvedba: Katarina Stegnar; Producentka: Špela Trošt; Produkcija: Via Negativa za Via Novo.

Organizacija: Mesto žensk; V sodelovanju: Gledališče Glej.

Umetnice in sodelujoče
KATARINA STEGNAR
Video

Katarina Stegnar

Stegnar, upam, da veš, kaj delaš! Si pripravljena? Si nahranila svojega mačka? Spij zadnji viski, pokadi zadnjo cigareto, preberi zadnjo pravljico svoji hčerki, povej njenemu očetu tisto, kar lahko pove samo zadnji stavek ... In premisli, katera glasba bo tvoja zadnja glasba. Zdaj ti odločaš o tem, kar boš naredila, kako boš to naredila in zakaj boš to naredila. Stegnar, zdaj si ti edino merilo tega, kar delaš. Zdaj si ti edina nit, ki lahko poveže vse skupaj. Stegnar, če boš samo lajala cinične pripombe in bruhala sarkastični smeh, potem raje zapri gobec. Nočem te poslušati, nočem te gledati, nočem te poznati. Naredi mi uslugo in končaj, preden sploh začneš. Stegn se!

Katarina Stegnar je igralka, plesalka in performerka, diplomantka AGRFT in ena najbolj vsestranskih ustvarjalk na slovenski gledališki sceni v zadnjih letih. S svojimi kreacijami je opazno zaznamovala slovensko neodvisno scensko umetnost, redno pa sodeluje tudi s slovenskimi institucionalnimi gledališči. Skozi čas je razvila svojevrstno uprizoritveno polje, v katerem raziskuje načine scenske predstavitve in problematizira tako lastno ustvarjalnost kot tudi medij, v katerem se izraža. Neizprosna je do sebe in do publike.